בכניסה להדסה: בדיקות חום; התפילה בכותל תוקדש לחולים

בנצי לייזרוביץ 2 Comment on בכניסה להדסה: בדיקות חום; התפילה בכותל תוקדש לחולים

מאבטחי בית החולים הדסה צוידו במדי חום דיגיטאליים הבודקים את מבקרי המקום. מספר מבקרים סורבו כניסה

23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בבית חולים הדסה החלו הבוקר (חמישי) מאבטחי בית החולים, לבדוק את המבקרים במקום אם אם מפתחים סימני שפעת, באמצעות מדי חום דיגיטליים המודדים חום מרחוק וללא מגע יד אדם, המאבטחים גם מתשאלים כל מבקר במקום.

לאור התחלת הבדיקות בכניסה לבית החולים, סורבו לכניסה בודדים בלבד, אשר לא השלימו תקופת בידוד בביתם כנדרש על פי הוראות משרד הבריאות, או מי שנמצאו עם חום.

פרופ׳ זאב רוטשטיין, מנכ״ל בית החולים הדסה: "אנו עושים הכל למען שמירה על בריאותם של מטופלי בית החולים והצוותים המטפלים – הדרושים בימים אלו במיוחד ועובדים מסביב לשעון ביתר שאת. אנו מונעים כניסתם של חולי קורונה פעילים לבית החולים שלא בדרך תקנית ומוסדרת".

בתוך כך, רחבת הכותל המערבי תישאר פתוחה ללא שינוי, בהתאם להנחיות משרד הבריאות מוגדרת כשטח פתוח רחב ואין כל חשש להגיע לתפילה. הבוקר מציינים בקרן למורשת הכותל, הגיעו לחגוג ברחבת הכותל המערבי כ- 70 משפחות בר מצוה, אליהם הצטרפו מאות מתפללים ומבקרים. בכותל מקדישים את התפילות לרפואת חולי המגיפה.

עם זאת, ובהמשך להנחיות משרד הבריאות המגדירות נוכחות של 100 איש במקום סגור בו זמנית והגבלת הכניסה לרחבת התפילה המקורה "קשת וילסון", הקרן נערכת לשבת הקרובה בה צפוי מזג אויר חורפי ועל כן מחר (שישי) בשעות הבוקר יוקמו 2 אוהלי תפילה מקורים שיכילו כל אחד 100 מתפללים ומתפללות נוספים ברחבת הכותל המערבי הפתוחה במקרה גשם.



2 תגובות

מיין תגובות
  1. 2

    לדעתי כול זה מוגזם שפעת חזירים יותר גרוע ולא עדו מזה כולכך סיפור